Svijet ljubimaca

Pričaona - Karnivorne biljke

Anonymous - Srijeda 02.08.2006. 9:28
Subject: Karnivorne biljke
Bok svima,
mene zanima da li netko od vas ima iskustva sa karnivornim (mesoždernim) biljkama?
Bilo bi dobro da možemo razmijenjivati iskustva.
Pozdrav!
Valentina - Srijeda 02.08.2006. 10:33
Subject:
Gdje se to može kupiti? Imaš kakve fotke?
Baš me zanima, tako nešto bi mi dobro došlo u sobi Big smjesak Very Happy
Anonymous - Srijeda 02.08.2006. 10:50
Subject:
Imam ja takve biljke! Big smjesak

Fora je to imat. Smile Kad insekt dođe na nju, ona se počne zatvarati i tako insekt ne može izići.
Možeš kupit u MBM-u i svakoj malo boljoj cvjećarni. Imaš više vrsta. Ja imam ovu koja je na prvoj sličici.
Anonymous - Četvrtak 03.08.2006. 10:03
Subject:
Super, koliko dugo imaš venerinu muholovku? Ja sam tek početnik, imam tri vrste:
1. Dionea muscipula, poznata kao Venerina muholovka, imam 2 teglice jedno godinu dana, jednoj sam dopustila da cvate, sad se nadam sjemenu Rolleyes
2. Sarracenia, pojma nemam koji je naš naziv; u svakom slučaju niska biljka, ima vrčiće u koje hvata kukce, imam 1 teglicu, kupljena na ovogodišnjem Floraartu,
3. Drosera sp. , poznata kao Rosika, trenutno u cvatu, isto jedna teglica sa ovogodišnjeg Floraarta

Zakeljit ću i slike, samo ih moram poslikati.
mara - Četvrtak 03.08.2006. 15:22
Subject:
ja sam čula da se te biljke najjeftinije mogu nabavit na flora artu u zagrebu kad se održava. frendica je kupila mladu biljku (mislim za 50kn il 80kn, ne sjećam se više, znam da je bila ispod 100kn) al brzo joj je uvenula, jer je potrebno puno posebne brige oko te biljke. hranila ju je mušicama.
Anonymous - Četvrtak 03.08.2006. 15:36
Subject:
Imam je oko 2 mjeseca sada. Imala sam je ja i prošle godine od proljeća do zime al je u zimi uvenula. Ili nije imala više hrane, mušice, ili je to zato što je ona bila u kući. Čitala sam da one moraju osjetiti zimu 5 mjeseci da bi mogle preživjeti.
Wikipedija piše: