Svijet ljubimaca

Ptičji veterinarski kutak - curka-oteceno oko

dsc64am2 - Četvrtak 22.09.2011. 16:16
Subject: curka-oteceno oko
imam curke 5 starih 4 meseca i 2 stare 6meseci, zive zajedno sa patkama, morkama i kokoskama, jutros primetim na jednoj da je desno oko i tkivo oko oka vidno oteceno, odvojim je isperem taj deo, stavim kapi za oci, par sati kasnije primetim jos jednu curku sa apsolutno istim simptomima, a siguran sam da je par sati ranije sve bilo ok, radi se o mladjim curkama starosti oko 4 meseca koje su se odavno prebobale, curke su domace bele, (nisu tovne) posto sam student veterine, pocnem da sumnjam da je u pitanju neka bakterijska infekcija, jer sam siguran da nije povreda, svi znamo kako izgleda povreda, mora postojati neki trag udarca, uboda ili cega vec, odneo sam te dve curke kod veterinara, (privatna ambilanta ali na jako dobrom glasu) posle price sa doktorkom, slozili smo se da damo samo antibiotik sirokog spektra i vitamine i da se nadamo poboljsanju, sada mi je ostalo samo da cekam i nadam se boljem.
dsc64am2 - Petak 23.09.2011. 12:57
Subject:
Curke su vesele ali je otok i dalje prisutan, mislim da cemo danas ponovo posetiti veterinara.
dsc64am2 - Petak 23.09.2011. 14:03
Subject:
vratili smo se od veterinara, opet su dobili antibiotik intra muskularno, doktorka se nada da ce se otok povuci i da ce gnoj izaci napolje. nadamo se najboljem. . . za sada izgledaju bolje nego juce, veseli su, jedu, ali imaju otok. . .
dragan_nis - Petak 23.09.2011. 14:23
Subject:
Trci u apoteku za ljude, i trazi DEKSAMETAZON kapi. Po jedna kap u oko, na svaka 5 sata. Imao sam ja taj problem sa kokinkinama.
dsc64am2 - Petak 23.09.2011. 14:29
Subject: